تسهیلات احداث نیروگاه خورشیدی

تسهیلات احداث نیروگاه خورشیدی


تسهیلات احداث نیروگاه خورشیدی

جهت دریافت تسهیلات احداث نیروگاه خورشیدی به یک طرح توجیهی اقتصادی و فنی از نیروگاه خورشیدی مورد نظر میباشد.  اعطاکنندگان تسهیلات به دو روش تسهیلات رو پرداخت می کنند؛ روش اول بعد از ارائه پیش فاکتور از پیمانکار نیروگاه خورشیدی که مسئول اجرای طراح میباشد، تسهیلات در وجه پیمانکار صادر می گردد. روش دوم مبلغ را در اختیار شخص متقاضی قرار می گیرد. معمولا در 90% مواقع تسهیلات به حساب پیمانکار خورشیدی واریز می گردد. پس از آن که طرح را با اعداد و ارقام دقیق به دست آوردید که البته این اعداد و ارقام باید به گونه تنظیم شوند که با کاهش مبلغ درخواستی و موافقت برای اعطای درصدی از آن مبلغ درخواستی، شما به حجم واقعی وام بانکی موردنیاز دست یابید. معمولا ما در تنظیم طرح توجیهی نیروگاه خورشیدی این عوامل را در نظر گرفته می شود.

تسهیلات احداث نیروگاه خورشیدی
تسهیلات احداث نیروگاه خورشیدی

جهت احداث نیروگاه خورشیدی 5 کیلوواتی هزینه سرمایه گذاری حدود 50 میلیون تومان می باشد که می توان از 50 درصد تا صد در صد این مبلغ را به صورت تسهیلات در اختیار کارفرما گذاشت. جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در این مورد از طریق لینک ارتباط برقرار کنید یا با شماره 05138766343 واحد بازرگانی تماس برقرار کنید.

رهصان

23 دیدگاه

  • سلام من یک سوله با زیر بنا ۲۰۰ متر مربع دارم امکان سرمایه گذاری اینجانب در این خصوص است؟و چه مقدار سرمایه نیاز دارد و ماهیانه چه میزان سود دارد.
    سوله در بیرجند میباشد

    • سلام آره با توجه به جهت سوله می توان تا 20 کیلووات نیرگاه نصب کرد. جهت دریافت بازدید و مشاوره رایگان با شماره 09120223305 تماس حاصل نمایید

    • سلام من مجوز نیروگاه7مگاواتی خورشیدی را همراه با زمین 10.5هکتار و سایت پلان و طرح اتصال شبکه و کلیه تاییدیه های مورد نیاز ازجمله محیط زیست و …..دارم برای سرمایه گذاری لطفا راهنمایی فرمائید.

  • سلام. ایا برای احداث نیروگاه خورشیدی یک مگا واتی وام میدهند؟ اگر میدهند شرایطش چیست؟

    • من از یه جایی شنیدم که وام ارائه میشه
      فقط میخام مطمئن شم که وارد عمل شم…جسارتا شما دستتون اومده که مطمئن باشید؟؟

      • سلام با توجه به شرایط اقتصادی هر لحظه وام ها تغییر می کند. تا دو ماه آیندخ انشالله خبر های خوبی به دستمون میرسه

  • با سلام و احترام با توجه به شرایط اقتصادی بوجود آمده و وضعیت آشفته کار لذا اینجانب و یکی از دوستانم قصد راه اندازی نیروگاه خورشیدی را داریم ، همچنین لازم به ذکر است که سرمایه آنچنانی جهت راه اندازی نیروگاه را نداشته ولی زمینی در حدود دو هکتار جهت راه اندازی موجود میباشد و بر روی دریافت وام جهت راه اندازی حساب ویژه نموده ایم خواهشمند است با توجه به موارد ارائه شده در صورت امکان راهنمائیهای لازم را جهت ورود به این مقوله را مبذول فرمائید .

  • سلام برای ایجاد یک نیروگاه ۱۰ کیلو واتی هم میتوان از این وام ۵۰ میلیون استفاده کرد؟؟؟یا این وام فقط برای نیروگاه ۵ کیلوووات هست؟میشه بیشتر در موردش توضیح بدین و اینکه حتما باید زیر نظر کمیته امداد بود؟؟؟آیا برای تاسیس نیروگاه خورشیدی با توجه به کیلو یا مگا وات وامی وجود دارد؟ممنکن میشم راهنماییم کنین

  • باسلام و عرض ادب
    اینجانب مراحل پایانی اخذ مجوز یک مگاواتی از ساتبا هستم
    لطفا راهنمایی کنید
    ۱.برای خرید پنل ایرانی و استراکچر و اینورتر smaو کابل و ترانس به تفکیک چه قدر باید هزینه کنم
    ۲.از چه تسهیلاتی میتوانم استفاده کنم و با سود چند درصدی و آیا وام زمان تنفس هم دارد و چه قدر از کل هزینه وام میدن
    ۳.راندمان پنل تابان تا چه مدت زمانی است
    ۴. نیروگاههایی یک مگاواتی که از پنل تابان استفاده کردند چند نمونه معرفی کنید
    ممنون و ببخشید سوالم طولانی شد

  • باعرض سلام اینجانب 150هکتار زمین دارم و در خوزستان بندر ماهشهر میباشد که میخواهم تمام 150هکتار رو به نیروگاه خورشیدی تبدیل کنم اگه امکان داره راهنمایی فرمایید

  • باعرض سلام اینجانب 150هکتار زمین دارم و در خوزستان بندر ماهشهر میباشد که میخواهم تمام 150هکتار رو به نیروگاه خورشیدی تبدیل کنم اگه امکان داره راهنمایی فرمایید اطلاعات بیشتر مورد نیاز است

    • سلام و عرض احترام
      برای احداث نیروگاه خورشیدی به ازای هر مگاوات 1/5-2 هکتار زمین مورد نیاز است.
      جهت اخذ اطلاعات بیشتر خواهشمندیم با شماره 09120223305 تماس حاصل فرمایید.

  • سلام برای نیروگاه خورشیدی ۱ مگا وات چقدر تسهیلات میدن؟ و چقدر درامد داره در ماه

    • سلام و عرض احترام
      میزان درامد تولید کننده از سیستم خورشیدی وابسته به منطقه جغرافیایی و شدت تابش هر منطقه متفاوته. اما بطور میانگین و حدودی درامد ماهیانه سال اول برای یک مگاوات حدود 160 میلیون برحسب تعرفه های خرید تضمینی برق جدید خواهد بود.
      برای اخد تسهیلات و وام هم میتوانید به صندوق توسعه ملی مراجعه فرمایید.

  • سلام من مجوز یک نیروگاه 100کیلو واتی گرفتم ولی نمیدون چجوری باید وام بگیرم متاسفانه نه صنعت ومعدن ونه شرکت برق کمکی میکند ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام و عرض احترام
      رهصان صرفا پیمانکار این امر می‌باشد و تنها کمکی که از ما برمی آید ارائه طرح توجیهی می باشد که از طریق فروشگاه سایت نیز میتوانید دریافت نمایید.

  • با سلام و احترام؛
    در حال حاضر هزینه ساخت نیروگاه 400 کیلووات چقدر هزینه نیاز است و چه میزان از ان می توان وام گرفت؟ سوال دیگر اینکه بازپرداخت وام به چه صورت است؟آیا پس از آغاز بهره برداری قسط بندی می شود؟

    • سلام
      شرایط وام ها برحسب انواع انان متفاوت خواهند بود
      لطفا برای دریافت اطلاعات دقیق و بروز با شماره 09120223305 تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *