قیمت نیروگاه های خورشیدی سال 1401

در تصویر فوق قیمت نیروگاه های خورشیدی سال 1401 که برمبنای آخرین وضعیت تجهیزات و هزینه های جانبی احداث یک نیروگاه خورشیدی برآورد شده را مشاهده می کنید.

از مهم ترین عوامل تصمیم گیری برای احداث نیروگاه خورشیدی قیمت و درآمد آن است. در این صفحه اطلاعاتی در مورد قیمت تمام شده نیروگاههای خورشیدی با ظرفیت کمتر از 200 کیلووات و همچنین درآمد آنها آمده است.
به طور کلی قیمت نیروگاه خورشیدی به عوامل مختلفی شامل ظرفیت آن، برند تجهیزات، محل نصب و … بستگی دارد. همچنین درآمد نیروگاه خورشیدی با توجه به مصوبه وزارت نیرو (اردیبهشت ماه 1400) و نرخهای خرید تضمینی برق و ضریب تعدیل، محل اجرا و پتانسیل تابش خورشیدی و تولید انرژی محاسبه میشود.
یکی از مهمترین پارامترهای موثر در افزایش هزینه نیروگاههای خورشیدی، حذف ارز ترجیحی است . برای واردات تجهیزات و محاسبه تعرفه ترخیص از گمرک بر مبنای ارز سامانه سناریت بوده است. تورم ریالی داخلی در این افزایش قیمت بی تاثیر نبوده است. از این رو، وزارت نیرو و ساتبا برای جذاب تر کردن احداث نیروگاههای خورشیدی در حال افزایش نرخ خرید تضمینی برق می‌ باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه و چگونگی سرمایه ­گذاری، قیمت نیروگاه های خورشیدی سال 1401 برای سایر ظرفیت ها می­توانید با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید.

یا همچنین با شماره همراه 05191090368 و یا 09120223305  واحد بازرگانی تماس حاصل نمایید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *