[et_pb_section admin_label=”section”]
[et_pb_row admin_label=”row”]
[et_pb_column type=”4_4″]
[et_pb_text admin_label=”Text”]

سومین جایزه ملی انرژیهای تجدیدپذیر

سومین دوره جایزه ملی انرژیهای تجدیدپذیر یکی از مهمترین رویدادهای صنعت انرژیهای تجدیدپذیر سال 1400 بوده که با هدف ایجاد بستری مناسب برای معرفی الگوهای برتر در زنجیره توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر کشور طراحی و با حمایت وزارت نیرو، سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا) و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، شرکتهای برتر این حوزه تقدیر بعمل آمد. شرکت رهصان با بیش از 12000 کیلووات نیروگاههای خورشیدی کوچک مقیاس برای انواع مشتریان خصوصی و دولتی بعنوان پیمانکار برگزیده این دوره انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی و سومین دوره جایزه ملی انرژیهای تجدیدپذیر ایران ۲۹ و ۳۰ آبان‌ ماه 1400 در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد که برترین‌های کشوری این حوزه در هشت بخش‌ توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر معرفی شدند و شرکت دانش بنیان رهیافتهای هوشمند صدری ایرانیان (رهصان) در حوزه طراحی، تامین و اجرای نیروگاههای خورشیدی کوچک مقیاس، مقام اول را از آن خود کرد. برای اطلاع از برگزیدگان این دوره، روی لینک کلیک فرمایید.

در این دوره همچنین شهرداری مشهد بدلیل اولین سازمان دولتی با بیشترین ظرفیت منصوبه نیروگاههای خورشیدی ذیل قانون الزام ادارات دولتی به تامین حداقل 20 درصد برق مصرفی و همچنین شرکت توزیع نیروی برق مشهد بدلیل طراحی سامانه مهرسان بعنوان جامع ترین سامانه احداث نیروگاههای انشعابی مورد تقدیر قرار گرفتند.

.شرکت رهصان شرکت برتر ارائه کننده خدمات طراحی و تامین و اجرای نیروگاههای خورشیدی در کشور

این دوره از کنفرانس با حضور مدیران و مسئولان دولتی، از جمله معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، معاون وزیر نیرو، مدیرعامل ساتبا، برخی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و همچنین میهمانان خارجی از سازمان های بین‌المللی ذیربط از جمله دبیرکل سازمان بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر، فعالان بخش خصوصی مرتبط با این حوزه، دانشگاهیان و متخصصان مراکز تحقیقاتی برگزار شد.

 
[/et_pb_text]
[/et_pb_column]
[/et_pb_row]
[/et_pb_section]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *